FOLLOWERS

Contact Us

To place order or any inquiry, please email the name and codes of the items, your name and your address or location to beautyfarmasi@gmail.com.
Thank you

- Jika ada sebarang tempahan atau pertanyaan, sila emailkan nama dan kod barang, nama anda & alamat atau lokasi anda ke beautyfarmasi@gmail.com.

- Boleh sms / what's app di 0123953322 / 01132132196

Anda juga boleh inbox kami melalui facebook http://www.facebook.com/beautyfarmasi.colour

Terima kasih

Wednesday 30 May 2012

FCC Every Day Collection

FCC 2012 Every Day Collection telah mengadakan perlancarannya pada 03rd May, 2012, mahu kan wanita untuk kelihatan cantik dan ceria setiap hari dengan tema-tema seperti Monday Blues, Lively Tuesday, Busy Wednesday, Sweet Thursday, Beautiful Friday, Saturday Fever dan Fresh Sunday.

kita juga boleh lihat link dari
http://www.gua.com.my/cantik-gua/Cantik_Setiap_Hari_Dengan_FCC.html

Maaf kedudukan gambar tidak berturutan untuk selaraskan dengan wajah make up artis yang bertanggungjawab menceriakan wajah-wajah model ini.
FCC Make-up artist : Nurul Hidayah
Monday Blue - To be blue is to be sad. Many people feel sad returning to work after a weekend of rest. So kita mungkin akan sedikit bermalasan. Warna-warna make up yang digunakan lebih kepada earth dan nude colors. Simple tapi masih kelihatan cantik bergaya.

Sweet Thursday - Adalah ekoran dari kejayaan anda menyelesaikan tugasan / close business deal di hari Rabu membuatkan anda berasa lebih selesa dan gembira. Penggunaan warna seperti pink / peach akan membuatkan si pemakai kelihatan lebih manis.

FCC Make-up artist : Suhaib Daud

Lively Tuesday - Slowly you have capture your working mood. You may want to look lively and better than the day before. Warna-warna yang lebih berani digunakan seperti  hijau membuatkan kita kelihatan segar seperti kehijauan tumbuhan agar lebih ceria. 

Busy Wednesday - Wednesday adalah hari yang selalu aktif dengan meeting dan appointment with client.Warna-warna lebih terang dimata membuatkan si pemakai tampak lebih berani, lebih serius serta meningkatkan confident level.

FCC Make-up artist : Nur Afifi M Taib
Beautiful Friday - Hari Jumaat adalah hari yang paling indah dan mulia. Ingin mendapatkan penjelasan dari Cikgu Fifi atas penggunaan warna2 di atas. Tapi yang pasti, Jumaat adalah hari yang dinanti-nanti kan kerana berakhirnya hari bekerja diminggu tersebut.

FCC Make-up artist : Salima


Saturday Fever - Hari Sabtu biasanya hari2 kita melakukan aktiviti luaran seperti menghadiri majlis, kenduri, membeli belah (shopping sakan), menonton wayang, pulang ke kampung, melancong atau pun berdating. Warna-warna yang lebih terang di pilih seperti dibahagian mata dan bibir agar kelihatan lebih menonjol di dalam majlis2 yang dihadiri.

Fresh Sunday - Awww...hari ni lah hari untuk merelaxkan otak, merehatkan diri dan minda sepenuhnya. Si pemakai inginkan wajah yang santai dan menawan agar kelihatan lebih segar dihari-hari berikutnya.



No comments: