FOLLOWERS

Contact Us

To place order or any inquiry, please email the name and codes of the items, your name and your address or location to beautyfarmasi@gmail.com.
Thank you

- Jika ada sebarang tempahan atau pertanyaan, sila emailkan nama dan kod barang, nama anda & alamat atau lokasi anda ke beautyfarmasi@gmail.com.

- Boleh sms / what's app di 0123953322 / 01132132196

Anda juga boleh inbox kami melalui facebook http://www.facebook.com/beautyfarmasi.colour

Terima kasih

Sunday 1 July 2012

Beli kosmetik tulen seperti FCC, jangan gadai nyawa dengan yang tiruan!

Petikan berita dari dari Utusan Online ini memang menakutkan. Ini yang kita hendakkan cantik dan jimat duit tapi akibat sebaliknya cantik seketika tetapi kesan dari kosmetik tiruan ini mula 'makan dalam'. Wajah cantik mula berubah menjadi hodoh dan menuntut belanja yang banyak pula bila kita sudah kelam-kabut mahu mengubatinya. Asal tadi mahu berjimat lansung berhabisan pula.

Maka wahai wanita diluar sana, carilah produk yang selamat, yang ada jaminan kualiti untuk keselamatan. Murah memang menarik tetapi biarlah berbaloi dan logik dengan kualitinya pula. Berhati-hatilah!

Produk FCC tentunya antara pilihan terbaik kerana kualitinya sangat berbaloi dengan harganya. Kelebihan produk yang diwartakan 'Halal' ini tentu membuatkan kita menggunakan dengan perasaan yang selesa dan tenang. Sama selesanya bila dipakaikan pada wajah anda ; ringan dan tahan lama.

Petikan berita di bawah dari SINI.

PELBAGAI barangan dan alat kosmetik tiruan dijual 
secara terbuka di bazar larut malam.
KUALA LUMPUR 29 Jun - Lambakan produk kosmetik tiruan boleh diumpamakan seperti ‘bom jangka’ yang bakal meragut kecantikan dan nyawa wanita di negara ini jika usaha membendung pengedaran produk tersebut tidak dilakukan dengan serius.


Nilai rampasan produk kosmetik tiruan yang menunjukkan peningkatan sebanyak 22 kali ganda sejak tiga tahun lalu, memberi gambaran jelas penularan secara berleluasa produk tersebut yang mensasarkan golongan bawahan dan pertengahan.


Lebih ditakuti adalah kemungkinan terdapat campuran formula ‘rahsia’, tetapi berbahaya di dalam kandungan produk yang bukan sahaja boleh merosakkan kulit dan wajah, tetapi organ dalaman secara perlahan-lahan.

No comments: