FOLLOWERS

Contact Us

To place order or any inquiry, please email the name and codes of the items, your name and your address or location to beautyfarmasi@gmail.com.
Thank you

- Jika ada sebarang tempahan atau pertanyaan, sila emailkan nama dan kod barang, nama anda & alamat atau lokasi anda ke beautyfarmasi@gmail.com.

- Boleh sms / what's app di 0123953322 / 01132132196

Anda juga boleh inbox kami melalui facebook http://www.facebook.com/beautyfarmasi.colour

Terima kasih

Sunday 10 March 2013

MY FCC STOCK

Assalamualaikum

Saja nak share my FCC counter yang saya sediakan di rumah untuk mengesahkan bahawa perniagaan alam maya saya ini memang exist di alam nyata... :-). Stock memang dijaga untuk memastikan pelanggan FCC mendapat barang dengan cepat. Pelanggan FCC bolehlah berkunjung kerumah saya untuk mencuba tester, membuat pilihan dan membeli terus dan boleh juga membeli secara online dengan tambahan poslaju caj mengikut kadar berat barangan yang di beli. Kepada yang ingin membeli secara online atau datang, bolehlah inbox saya di facebook Beauty Farmasi atau email saya di beautyfarmasi@gmail.com
Terimakasih di atas support anda.!!!










4 comments:

Unknown said...

Sis bole ena tahu lokasi sis. Ena nk beli produk n nk suruh sis makeover skali

Nana kata.... said...

Saya pernah pakai compact powder Farmasi. Texture dia lembut dan ringan mcm MAC. Tapi lagi sekali nak beli color yg saya nak tu dah habis. Boleh tahu rumah kat mana? Product Farmasi kt shopping complex dekat rumah saya selalu tak banyak stok. Promoter pun kurang membantu dalam membuat pemilihan.

Unknown said...

salam ..saya nak tau apa perbezaan yg light to medium n medium to dark..tu utk wrna kulit wajah ke.

r0s3p!5t0l3Ro said...

Rumah kat mana